MENU

Pomoc

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć za pomocą strony internetowej bądź telefonicznie. Instrukcja krok po kroku dostępna jest TUTAJ

Jak znaleźć zdjęcie o określonym motywie?

Nasza galeria składająca się z kilkunastu milionów zdjęć posegregowana jest na kategorie i podkategorie, dzięki czemu możesz szybko dojść do określonej tematyki bądź skorzystać z wyszukiwarki znajdującej się u góry i wpisać odpowiednie hasło (np. chcesz fototapetę z Tygrysem - wpisz Tygrys).

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia zależy od wybranej opcji wysyłki - standardowo czas realizacji wynosi 3-5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie, czas realizacji ekspresowej trwa 1-3 dni robocze od zaksięgowanej wpłaty.

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki jest darmowy przy zamówieniach powyżej 500zł, w przypadku zamówienia poniżej tej kwoty, koszt przesyłki wynosi 25zł. Nie dotyczy to zamówienia expresowego, które kosztuje 89zł oraz przesyłki gabarytowej - 49zł (obrazy na płótnie, pcv, plexi o wymiarze powyżej 150x100cm). Koszt wysyłki w trybie expresowym produktu gabarytowego wynosi 138zł.

Jakie są formy płatności?

• Przedpłata w formie standardowego przelewu:
MK STUDIO Mariusz Knesz
Piaskowa 16A 44-350 Gorzyce
NIP: 642-298-36-43

02 1020 2472 0000 6602 0197 8576 (PKO)
65 1140 2004 0000 3802 6230 4358 (mBank)

W tytule przelewu koniecznie proszę podać nr zamówienia.

• Płatność szybkim przelewem przez serwis Przelewy24.pl (formę płatności wybiera się podczas składania zamówienia).


W przypadku placówek publicznych istnieje możliwość wystawienia faktury z terminem płatności.

Co to jest laminat i jakie są rodzaje fototapet?

Wszystkie informacje na ten temat znajdują się w OPISIE PRODUKTÓW.

Czy mogę zapłacić przy odbiorze lub ewentualnie wpłacić zaliczkę?

Niestety nie. Wynika to z faktu, że wszystkie produkty robione są na wymiar - pod specjalne zamówienie klienta. W niektórych przypadkach istnieją jednak wyjątki (po uprzednim ustaleniu telefonicznym).

W jaki sposób mogę zamówić fototapetę z laminatem?

Podczas konfiguracji produktu należy wybrać odpowiednią opcję z pola Laminat znajdującego się poniżej pola Podkład.

Przy wpisywaniu wymiarów kadr ucina mi zdjęcie, co zrobić?

Każde zdjęcie posiada swoje proporcje, więc im bardziej wymiary odbiegają od tych proporcji tym więcej zdjęcia ucina. Istnieje możliwość rozciągnięcia fotografii, za pomocą "+" i "-" widocznych po prawej stronie zdjęcia. Należy jednak robić to rozważnie, aby za bardzo nie zniekształcić zdjęcia.

Czy istnieje możliwość ingerencji w zdjęcie?

Oczywiście. Na życzenie klienta możemy wprowadzić pewne zmiany. Koszt takiej usługi wyliczany jest indywidualnie.

Czy kolory na wydrukach pokrywają się z tym co widzę na ekranie?

Kolorystyka wydruku może nieznacznie różnić się od tej widzianej na monitorze. Różnice te mogą wynikać z indywidualnych ustawień Twojego monitora i nie czynią produktu niezgodnego z zamówieniem.

Co jeżeli towar jest niezgodny z zamówieniem?

Wyślij do nas maila z dokładnym opisem niezgodności produktu, oraz zdjęciami cyfrowmi.

Co jeżeli przesyłka jest uszkodzona?

Jeżeli przy odbiorze zauważysz, że opakowanie jest uszkodzone niezłowcznie sprawdź w obecności kuriera czy towar również nie został uszkodzony. Gdyby tak się stało, koniecznie spisz z kurierem protokół szkody, który to jest jedynym dokumentem uprawniającym do złożenia reklamacji u przewoźnika.

Czy moje dane osobowe są chronione?

Tak. Wszystkie dane osobowe klienta są chronione przed dostępem osób trzecich.

Co zrobić jeśli mam dodatkowe pytania?

Skontaktuj się z nami tel. 792 473 706 / 795 720 365 lub email: biuro@dekowizja.pl

Czy produkt można odebrać osobiście?

Odbiór osobisty możliwy jest pod adresem: plac Świętego Krzyża 4B, 44-300 Wodzisław Śl.